OSLO <3

Oslo är verkligen mitt smultronställe och jag kan inte sluta le. Inte ens när regnet öser ner så kan jag sluta. Dagarna här har varit de bästa på länge. Och staden ger mig så sjukt mycket energi så jag har bestämt mig för att stanna för alltid.

Nu gäller det bara att hitta ett bra jobb över sommaren med bra pengar men ändå mycket ledigt så jag kan njuta av sommaren. Sedan i höst får det bli ett vettigare jobb. Sedan så måste jag hitta en grym lägenhet, har redan hittat drömlägenheten som jag hört av mig till att jag är intresserad av, en 160kvm stor lägenhet i två våningar med 6 stycken sovrum, stor terrass och bubbelbad. Gäller bara att dra ihop ett härligt gäng som vill dela den med mig. Känns ju inte helt omöjligt att hitta ett sånt gäng!

/ C.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0