Den ständiga packningen.

Imorgon gäller det! ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ska jag flytta till Oslo med mina kära vänner Amanda och Linn. Håller på och packar nu som en tok i sista sekund som vanligt. Och det känns som ett oändligt jobb, packningen blir aldrig klar känns det som. Hade knappt packat upp efter Lofsdalen så har princip bott i resväskan sen jag kom hem och nu vidare i väskan till nästa stad. Men man kan ju inte klaga det är underbart att vara på resande fot och testa på olika nya platser. Men just att packa och packa upp resväskan är fasiken inte kul.
Vill ju inget hellre än att bara sätta mig i soffa och kolla på något bra tv program och mysa. Men nej upp och kör nu igen Boström. PACKA, PACKA, PACKA. Uppdatering från Oslo imorgon. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0