ÄNTLIGEN Oslo <3

Nu så har vi äntligen kommit fram till Oslo. Eller ja för några timmar sedan egentligen men oavsett så är känslan ÄNTLIGEN! Efter en hyfsat lång bussresa och en allt för lång och helvetiskt släpandes gångväg till lägenheten så kom vi fram. Det jobbiga som hände när vi klev av bussen och insåg att ingen av oss kom ihåg adressen till boendet och ingen av oss hade internet på mobilerna. Så vi började släpa våra tunga väskor i 100 kilos klassen på måfå och enligt mitt svaga minne av var kollektivet låg. I all hets och släpande där jag drar väskan framför mig så föll väsksatan pladask och med mig ännu mer pladanskande ovanpå väskan. Kändes så där kan jag tycka. Så vi tog en kort paus och jag sprang in på Donken för att kolla om internet funkade där och det gjorde det, och kartan jag fick upp visa att vi nästan var framme.
Sovrummet vi delar på är supermysigt, så här kommer vi trivas.

Kvällen spenderade vi på en mysig restaurang i närheten med Chagge och Viktor. Sjukt trevligt att träffa killarna igen. Och nu så ligger jag och Amanda i våra nybäddade sängar och ska kolla film. Godnatt kära Oslo.

/ C.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0