Jag har syndat.

Igår så började lördagen med en sightseeing i Oslo med våra vänner från Norrköping. Vi gick till operahuset och till slottet sen så kändes det som om det var dags för en fika så vi satte oss på Hardrock Café där jag syndade och tog en varm brownie med glass och grädde på. Och ja mitt godisuppehåll innefattar även glass, kakor och bakelser så ja jag har syndat men i det stora hela så är det godis som är boven i dramat och det är helt förbjudet. Men är man på café så är man. Den var grymt god.

På kvällen så blev det utgång, eftersom det var första gången jag var ute så hade vi ingen aning om vart vi skulle gå, jag hade hittat en grym nattklubb på nätet som hette Stereo men när vi kom till gatan den skulle ligga på så fanns det ingen nattklubb där. Så vi fick fortsätta leta efter ett annat ställe på Karl Johan, och självklart började det spöregna. Efter ett tag så träffade vi två svenska tjejer som sa att Fugasi skulle vara grymt. Men när vi kom dit så var kön in grymt lång och vi stod i spöregnet så strunta vi i det och gick till Olearys istället vilket var grymt kul, inte alls i samma standard som det är i Sverige utan här så var det som en vanlig nattklubb med dansgolv, visserligen ett litet dansgolv med det blev en riktigt lyckad utekväll. På väg hem i spöregnet så hoppade jag i en kundvagn som stod parkerad på jernbanetorget och tog en sväng efter det så blev det pizza klockan 02:55 på Pizza baronen och sedan hem och dyka ner i sängen vid 04:00. Tack för en grym kväll.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0