Grymma öppettider.

Jag älskar öppettiderna de har här i Oslo, att man helt enkelt när som helst i princip kan gå ner till stan och handla. Gallerian Oslo city som ligger 10 minuters gångväg från mig har tillexempel öppet till 22. Hur skönt som helst har flera gånger nu i veckan gått ner och shoppat eller bara gått runt lite och kollat vid 21 bara för att det går att göra det liksom, jag är helt frälst. Som ikväll så ska jag och min pojkvän gå ner till gallerian och ta en fika bara för att det går att göra det. Kalla mig galen men fyfan vad jag älskar härligt långa öppettider när det gäller shopping.

Tror att det är de härliga öppettiderna som har fått mig att införskaffa mig i ny höstjacka från Lene. V och ett par stövletter från DNA som båda butikerna ligger i just Oslo City. Har haft dom snart i en vecka skorna är riktigt bekväma och jag är så sjukt nöjd med jackan, it make me feel like a moviestar och den får mycket creds på stan av tjejer i min ålder. Tacka vet jag kvällsshopping. Haha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0