Fullspäckad TV höst.

Första avsnittet av Kungarna av Tylösand rullade av i förra veckan och meningarna har varit många efter det, vissa älskar det medans andra till och med hotar med bojkott av kanal 5. Men själv så älskar jag det, visst dem är totalt störda i huvet och gör helt bananas grejer men man kan ju inte annat än att skratta. Det är helt enkelt min kopp av te, det är min sorts humor, precis som jag älskar skadeglädje när folk trillar på olika sorters roliga vis så älskar jag när människor gör bort sig i tv. Jag älskar helt enkelt att störa mig på folk, vilket är ett perfekt program att göra det i här. Fyfan vad de gör bort sig och de lämnar inte ens mig ogenerad hemma i tv-soffan och värre kommer det nog bli. Jag älskar att hata ungdomarna i serien, de är helt bakom flötet.

Har även upptäckt charmen av serien Lite sällskap och längtar redan till nästa avsnitt. Kan ju bara säga en sak och det är att Filip och Fredrik har gjort det igen. De är totala genier och pumpar ut sjukt bra program efter sjukt bra program. Sitter och gömmer mig i filten när det blir alldeles för genant för jisses vad pinsamma och knasiga människor de har hittat den här gången. Jag dör av att se Nina när hon träffar sina män, vad sjutton är det hon säger till dom. Pinsam är ordet för henne tror jag. Hösten verkar helt enkelt vara fullspäckad av bra program, and I like it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0