Calzone.

Nu är äntligen Andrea, Daniel och Richard här, de kom igår kväll vid 22:00 efter att SJ som vanligt var försenad. Och min pizza blev en succé, den blev sjukt god och smaka precis som en man köper på en pizzeria. Jag bakade hela pizzan från grunden men jag tror personligen att hela grejen ligger i tomatsåsen så jag la ner grymt mycket tid och kärlek på den. Och brödet blev så krispigt och fint. Tyvärr så kan jag inte lägga ut mitt recept här på bloggen eftersom jag håller på att skriva en kokbok med alla mina recept så som min berömda köttfärssås, min calzone och mina baconrullade kycklingfiler bla. Kommer bli en grym kokbok kan jag säga ;). Det visste ni inte om mig va, att jag är en grym kock.

Nu är det dags att gå och på sightseeing i Oslo. Hörs ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0