Gonatt.

Idag så var jag på en sväng innan jobbet och kollade på nyöppningen av ett elektronikföretag där min underbara Linus är Butikschef, är så stolt över honom. Vilket också är anledningen till att vi är här, cheferna där ville nämligen att Linus skulle bli butikschef här i Oslo så det var därför vi kom hit. Butiken var jättefin och det fanns mycket kul teknik att kolla på, såg en grym 3d tv som jag gärna skulle vilja ha.

Oboy att sitta och spendera fredagsmyset framför den. Han har inte kommit hem ännu och klockan är redan 23:20 så det blev en riktigt lång dag för honom, för imorse så vakna jag vid 04:00 av att han gick upp och ljuset från månen som sken in i takfönstret gjorde det svårt för mig att somna om. Nu ska jag i alla fall ta och gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och jobba. Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0