I ett stökigt rum med båda fötterna på bordet.

Just ja idag så ringde det en man från ett säljarföretag här i Oslo som tydligen hade fått en rekomendation från Jack & Jones om mig, där jag tidigare lämnat in mitt CV. Så han ville erbjuda mig ett helttidsjobb men först så ville han såklart träffa mig för en intervju, när jag tackade nej eftersom jag är så nöjd med mitt nuvarande jobb så blev han väldigt angelägen och berättade allt positivt med jobbet. Så tror att det är någon som har fastnat för mitt CV. Men jag sa att jag kunde komma för ett möte i alla fall och se mer vad det handlar om eller mer för att få lite mer erfarenhet av sådana möten, tror att det är väldigt positivt att gå så mycket som möjligt på sånt för att utvecklas. Blir spännade.

Men nu ska jag sova, det är jag som öppnar butiken imorgon så ska upp tidigt, eller jag öppnar vid 10:00 så det är skönt att det inte är så jätte tidigt. Gonatt.

P.S har blivit förälskad i Melissa Horn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0