Fiskmås, Fiskmås, Fiskmås.

Ni som känner mig kanske inte vet om det men jag är sjukt fasinerad av fiskmåsar och tycker de är otroligt vackra på ett konstigt vis, gillar känslan med dem, hur de flyger och hur stora de är. Så här kommer några bilder på ett av mina favorit objekt att fotografera. Tror att jag har en hemlig dröm om att bli naturfotograf, tycker helt klart bäst om att fotografera djur. Vill dra till alaska och sen vidare till yellow stone och fotografera djur i ett par månader och sen vidare till asien, australien och sen till afrika skulle vara sjukt kul. Får se om man får chansen en vacker dag.

De första bilderna är från en promenad i Oslo, det är bara en unge och jag fick komma så otroligt nära den. De andra bilderna är från roadtrippen i sommras genom Europa. Alla bilder är oredigerade. Försöker ta bilderna så att de blir bra redan från början så de slipper redigeras, är riktigt nöjd med dessa faktiskt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0