På tal om Kissie

Älskad, hatad, kaxig och jävligt provocerande

Måste ju nämna att jag är grymt irriterad på Kissie. Hon är förebild till väldigt många unga tjejer och det sätt hon håller på att förstöra sin kropp på är så idiotiskt., som idag så är hon iväg och opererar hakan. Och inte tal om hennes bröstförstoring och läppförstoring som redan är hemsk. Finns många tjejer som bara ser fördelar genom dessa operationer som Kissie håller på med, och själva vill göra om sitt utseende. Men vad fan jag tycker man ska vara nöjd med det man fått och istället använda det. Och visst om man mår psykiskt dåligt över något så visst kör på, men tänk över saken i några år, men Kissie såg ju ut som en normal söt tjej från början, vad sjutton håller hon på med. Nu ser hon ut som en uppblåst bimbo och inget jag vill att unga tonårstjejer växer upp med.

Och inte nog med det så är hon sjukt provocerande, shit höll på att tappa andan när jag såg henne i Bella och Tyra show. Så otroligt dryg och all creds till Bella som verkligen höll stämningen på topp och inte föll för Kissies provocerande utan fortsatte med ett leende på läpparna.

Jag tycker även att det är sjukt att hon har blivit framgångsrik på att vara Sveriges drygaste och mest provocerande bloggerska. Det är ju inte klokt att man kan bli känd och tjäna pengar på något sånt. Nej tacka vet jag modebloggar, inredningsbloggar och kreativa bloggerskor. Nej jag är helt emot provocerande bloggar, läser de inte själv för jag vill inte stötta skiten.

Och till sist snälla Kissie sluta upp med att hata alla, väx upp och plocka bort allt silikon i din kropp. Du kommer ångra dig så sjukt mycket när du blir äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0