K som i Kryssning

Igår kväll så var jag på tjejkväll här i norrköping hemma hos Johanna och Johanna. Det var ur mysigt, vi drack vin och prata, sedan kom Andrea och Isabelle och då drog vi fram spelet Utan tvekan. Ritigt kul och sjukt svårt. Sedan så gick vi ner på Olearys och fortsatte kvällen. Var lite trött imorse.

Sedan ikväll klockan 19:30 så är det avgång med båten från hamnen i Stockholm. Det är jag och Linus som har planerat hela resan, det är födelsedagskryssning på 24 timmar eftersom jag fyllt 20 och han nyss fyllt 21 så det kommer bli sjukt roligt.  Och vi har bjudigt med alla våra vänner ifrån Norrköping. Jag längtar sjukt mycket tills när man precis kommit på båten, man känner doften av hav och man känner hur partyblodet börjar pumpa. Man intar hytten och börjar fixa i ordning sig. Jag har fatiskt inför denna speciella kväll designat och sytt min egen festblåsa, faktiskt det första ordentliga jag sytt, när jag gick i högstadiet så hade jag till och med träslöjd för att jag var så dålig i syslöjden. Så det var ju verkligen en utmaning det här, men jisses vad snygg klänningen blev, är så stolt.

Dags att dra ut till sjöss, hoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0