Caroline. hjärta Tisdagar

Jag bara älskar tisdagar, finns ingen bättre tv kväll en denna alltså. Kvällen startar med färgglada UGLY BETTY klockan 20:00, sedan kommer desperate housewifes klockan 21:00 sedan så fortsätter kvällen med cougar town, som jag bara var helt emot i början, tyckte det var dåligt skådespeleri och dåliga repliker, men nu är jag besatt. Sedan så avslutas kvällen med min stora kärlek CHRISTINE.

Det är min absoluta favoritserie den och sedan tätt efter den så ligger seinfeld också med samma skådespelerska Julia Louis-Dreyfus. Hon är helt och håller klockren. Så dags för TV<3


Kommentarer
Postat av: sara

Tjena syrran:D

jätte fin blogg allså man ser att du tycker om att

fota saker!!!:D

du har en jätte fin lägenhet där i norge<3



Saknar dig jätte mycket hoppas att vi kommer snart att träffas!<3



P.S hittade ingen annars stans att skriva hihihi!<3

2010-09-10 @ 15:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0