God natt.

Dags att gå och lägga sig efter att ha sett två hyfsat bra filmer. SALT som nog måste toppa min favoritfilmlista och Prins of Persia som var ändå var helt okej och som alla andra Disney filmerna så sluta den såklart med ett lyckligt slut. SALT däremot vill jag gärna ha en uppföljare på, sjukt grym film. Vill gärna ha fler sådana filmer med lite Girl Power riktigt bra ”tjej action”. Skulle egentligen bli utgång idag men efter en lång promenad i spöregn och hagel som satte igång ett antal bilalarm så blev det en myskväll istället eftersom de sjukt blöta kläderna fick mig att bli febrig. Jag och pojkvännen bakade scones och kokade choklad och njöt framför tv till tända ljus och stämningsfullt smatter mot fönsterrutorna.

Imorgon är det dag 15 för mig i Oslo och jag känner verkligen att jag vill ha ett jobb nu, ska nog bli lite mer effektiv med sökandet ;). Men som sagt dags att sova hoppas jag mår prima imorgon. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0