Tylösands Kungar med klackarna i taket.

Sjukaste serien sen mannaminne nej vad vet jag men jag kan nog lova att det är det sjukaste svensk tv har producerat. Serien Tylösands Kungar består av åtta ungdomar 4 tjejer och 4 killar, där de under sommaren fått tillgång till allt vad de vill ha, alkohol, fester och viphyllor ja allt för att få dem att spåra så mycket som möjligt.

Serien innehåller allt smaskigt en Svensson kan tänkas vilja ha. Det här är verkligen en serie för ungdomar som bara har ett mål i livet och det är att göra bort sig fullständigt.  Och jag kan lova att jag kommer sitta bänkad framför kanal 5 play för att se dem göra just det, dricka alkohol, slå klackarna i taket, dricka mer alkohol, göra bort sig, dricka mer alkohol och däcka precis så som en äkta Tylösands kung ska uppföra sig.

Hitintills så har Big Brother och Paradis hotell varit det värsta man kan tänkas medverka i om man vill göra bort sig för hela svenska folket men nu är det äntligen dags för något ännu smaskigare. I aftonbladet kan man läsa om hur det gick när kanal 5 hade en pressdag för den nya serien i något som jag förstått skedde utanför kameran så hade killarna i serien blivit så sjukt fulla att det trashade hela hotellrummet på ett lyxigt hotell på Stureplan. De hela slutade med att de blev portade där för alltid, läs mer på (http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article7681949.ab).

Visst om man blir full men vad har de hittat för helt flippade ungdomar som verkligen tar fyllan ett steg längre och blir helt bananas! But I like it a lot! Längtar tills första avsnittet den 8 september klockan 22:00 på kanal 5.


Kommentarer
Postat av: TheSwoop

Hejje



Dom har stulit typ allt ifrån Jersey Shore på MTV.



/J

2010-08-28 @ 20:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0