Dubbelbokning och äntligen jobb, eller?

Idag när jag vakna så ringde det en jättetrevlig tjej från klädbutiken på Karl Johan och fråga om det gick bra om jag kom på intervju vid 14:00 istället för 12:00. Fan tänkte jag och visste att jag redan hade bokat med klädbutiken Zara vid den tiden. Så jag var ärlig och sa att jag hade möte med chefen på Zara då. Så hon sa att butikschefen på den här butiken skulle höra av sig så fort hon hade en tid ledig i veckan. På en gång när jag hade lagt på så kände jag att det där var jävligt dumt gjort, för det kanske fanns en chans där. Så jag ringde upp åtskilliga gånger för att fixa det men jag fixa det inte tyvärr.  Så jag kände att det var kört.

Men jag fick i alla fall jobbet på klädbutiken Zara, grymt jobbat, japp verkligen!

Efter Zara besöket så kände jag att jag bara var tvungen att slinka in i klädbutiken på Karl Johan och kolla om butikchefen var där. Och turen hade jag att hon var där och kände att eftersom jag verkligen ansträngde mig för att få en intervju just idag så gav hon mig en. Och så sjukt trevlig som hon var så känner jag att jag hellre jobbar där, plus att det är bara 10 minuters gång från min lägenhet. Så visst nu har jag jobb på en grymt företag och inte bara det utan jag fick chansen att få hamna på den finaste avdelningen på Zara så jag har verkligen haft flyt. Men det är så sjukt stort där ca 50 stycken anställda och hur mycket sammanhållning och så blir det där då, jo typ ingenting plus att det ligger 18 minuters spårvagn ifrån mig. Så jag känner nu att jag verkligen vill ha det här jobbet på Karl Johan istället så jag håller tummarna att jag får det jobbet istället. Skulle bli ännu mer överlycklig än vad jag redan är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0