Renovering Dag 4.

Idag så åkte jag med Kalle till AB Karl Hedin (Brädgården), där vi köpte jätte långa brädor och jag fick även nya sågblad till min tigersåg,. :) Jag fick även låna Kalles såg istället den var betydligt mycket lättare så det gick lätt att såga ner väggen idag, så nu är jag klar med det :D känns super härligt. Sedan så hann jag med att riva ner takat och hann även göra upp en plan på hur jag ska göra med taket som just nu är ojämnt. Så jag ska kolla med Fredde om det är okej att göra så som jag tänkt, att istället för ett "böjt" tak så ska det bli ett vanligt vågrätt tak där det är ojämnt. Det blir både lättare och ser snyggare ut.

Har idag även kännt av träningsvärk och särskilt i mina handleder dom gör jätte ont. Hittintills så har jag jobbat
8 + 7 + 5 + 6 = 26 timmar på fyra dagar.





Så här såg det ut när ja börja idag.




Såga lite.




Hitta ett litet ljus.




Så här skräpigt blev det när jag rev ner resten av väggen.




Sedan så rev jag ner taket.




En lapp till Fredde med frågor och lite planering. :)




Klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0