Gonatt.

Har ikväll varit ute och gått på en lång promenad med mamma och vovven Micha. Det var jätte skönt att andas den rena höstluften, prata med mamma och bara gå runt i min stora dunjacka och frysa lite om näsan och tårna. Sen när jag kom hem blev det hollywood fruar. Det känns tråkigt att det var det sista avsnittet idag, kommer sakna att störa mig på Maria som inte bara pratar otroligt segt utan är helt seg i bollen också, helt otroligt att man kan vara så seg. Jag fattar inte. Och sen den "lyxprostituerade" Anna som helt enkelt är ond rakt igenom, ond och åter bara ond men på ett skönt sett, det är hat kärlek till henne helt enkelt. Saknar programmet redan, får hoppas att 5an sätter in Big Brother snart igen så att jag har något bra att kolla på, för det är nog mitt favorit program näst efter hollywood fruar ;P haha.

Och nu ska jag gå och lägga mig men tror inte att jag kan somna för jag är otroligt uppspelt för att få börja med renoveringen imorgon. :)

Men gonatt om det är någon som läser det här ;)

Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0