Min dag idag o så.

Igår fick jag en halvtimmes ansiktsmassage av mamma, det var super duper skönt. :) Ska försöka tigga till mig lite idag igen. Jag älskar massage. Sedan så gick jag faktsikt och la mig väldigt tidigt igår så var ganska pigg imorse. Imorgon så blir det renovering eller stan, vet inte ännu hur det blir med det, väntar på att FRedde ska ringa. Om det blir stan så ska jag köpa hårfärg och skor. Ska även försöka hitta ett par jeansleggings som ja ska ha i helgen och på torsdag ;) På fredag så blir det avskedsfest för Malin somn ska flytta till Enköping det är inte speciellt långt dit men det känns ändå lite tråkigt. Så då ska tjejerna träffas och festa lite. :) Ska bli kul!
Sedan så får vi se vad som händer för spontant på lördagen, ska i alla fall jobba då.

Fredde ringde nyss och berätta att jag kan komma på måndag nästa vecka, så det känns skönt att få vara ledig imorgon ska ju på stan ;) haha.






Ska kolla lite på tv nu och vänta på ett efterlängtat samtal, men tror tyvärr inte att det kommer . Ha det fint. Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0