Renovering Dag 3.

Fick ett väldigt trevligt samtal idag, men kan inte berätta mer förens om några dagar, sedan så fick jag även två nästan lika trevliga mail i helgen. :)

Idag så känner jag mig väldigt hes och hostar, känns som om jag fått sågspån i hela halsen. Allt jag ser funderar jag på hur jag lättast ska kunna riva det. Och jag är fortarande inte klar med väggen.

Hann inte så långt idag innan jag kände mig lite snurrig, så jag gick in och la mig i soffan ett tag och tog det lungt. Sedan när det blev bättre så gick jag ut, fast besluten om att få ner den där nedrans väggen. Men det fick jag inte, men jag kom ju i alla fall en bit på vägen. Men jag tycker det är otroligt svårt att stå med den där tunga tigersågen och såga över min huvudhöjd, samtidigt som jag inte har så bra balans och står och försöker balansera på stegen. Känns ganska farligt. Men imorgon så har Kalle, en annan snickare sagt att jag kan få låna en tigersåg han har som inte alls väger lika mycket som den jag använder nu. :) IMorgon så ska jag bli klar med rivningen hade jag tänkt.




Idag så har jag rivit ner halva taket.




Så här såg väggen ut i morse när jag börja.







Tog en paus på studsmattan :)




Tillslut så fick jag bort en del, så att det såg ut såhär. Svårare sen när väggen sitter så högt upp. :)




Rev upp en planka.

 

Och hitta mosade myror.







Och en snögubbe.




Japp den här biten spara jag tills imorgon. Då jädrans ska den ner!

Nu ska jag ta ett långtbubbelbad och sen ska jag sova.
Gonatt alla, Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0