Renovering Dag 5.

I måndags så renovera jag igen, alltså renoveringsdag 5. men tyvärr glömde jag kameran hemma så det blir inga bilder den här gången. Men jag kommer fotografera nästa gång jag åker dit så att ni får se hur det ser ut nu. Jag hann i alla fall riva klart delar av taket, eller ja på ena sidan rummet, ja tyvärr så var ja tvungen att riva mer för Fredde tyckte att det behövdes. Men jag tror det blir bäst så jag med. Annars så blir det så fruktansvärt lågt i tak. Sedan så hann jag även bygga stommar till tvgå fönster som ska byggas igen. Instruktion till hur jag gör stommarna till fönstren kommer i nästa renoveringsinlägg.

8 + 7 + 5 + 6 + 6= 32 timmar på fem dagar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0