MJ<3

I söndags så var jag på bio och såg Michael Jackson This is it, hade hört både bra och dåliga saker om filmen innan. Men själv så tyckte jag att det ver helt otroligt bra. Har alltid älskar hans musik, jag minns till och med första minnet av honom när jag var ca 7 år gammal och var på paken zoo i Eskilstuna. På en scen där så uppträdde "Michael Jackson" jag älskade hans dans och musiken som spelades. Han var grym. Inte förens flera år senare förstod jag att det inte hade varit MJ som stod på scenen och gjorde moonwalks och mimade till skön musik utan det var en imitatör.
Men fyyfan vilken magiskt musik och artist, i en och en halvtimme så satt jag och njöt och hela kroppen rös av den otroliga rösten som ljöd från biohögtalarna. Det var så otroligt intressant att se honom jobba, se hur han var som männsika, så otroligt ödmjuk, en perfektionist ut i fingerspetsarna, en konstnär och så otroligt engagerad i sin musik, han är en otroligt stor inspirationskälla för mig och hans musik gör mig kreativ. När man hör hans musik så förstår man hur otroligt mycket arbete som ligger bakom den, kan bara säga wow!

Ska ladda ner fler av han album nu plus hans nya låt This is it och lägga in på Ipod<3

Finns bara ett ord som kan beskriva honom och det är magisk. R.I.P Michael Jackson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0