En riktig Caroline film. Hihi :)

Idag är det en deppdag, ingen som helst större anledning till det men det är bara en sån dag, det suger.
Bara varit hemma, varit lite halv sjuk sen influensa sprutan igår, och kollat på film. SUper trist dag.
Mamma blev lite orolig eftersom jag var så nere och skicka en otroligt uppmuntrande film till mig alldeles nyss via facebook. Hon måste fasiken vara världens bästa mor, för jag kan faktiskt erkänna att den där filmen fick mig verkligen att skratta högt flera gånger eftersom den var lite knasig. haha, den förgyllde min dag helt enkelt och nu sitter jag här fortfarande med ett leende på läpparna. :) Hon vet precis hur hon ska göra<3 Tack Mamma.

Tänkte dela med mig av filmen här på min blogg.
http://www.tackfilm.se/?id=1259091459984RA26







Sista chansen snart , dags att rösta på mig som Eskilstunas Lucia bara 10 dagar kvar nu tills det avgörs!!

smsa FO LUCIA 9 till 72 680

(Kostnad 5 kronor) p.s Pengarna går till vägörenhet! Två flugor i en smäll ;)
Smsa massor! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0