Torsdag.

Glömde bort lösenordet till min blogg men nu är det fixat, därför jag lägger in ett gammal inlägg som jag bara inte publicerat.

26 februari 2009

YEAH min Ipod lever! Hittade en balklänning igår när jag var på stan med mamma också kan det bli bättre:) Det blev en mintgrön supersöt klänning. ´Jag får hem den på fredag, visserligen är jag inte hemma då men det känns skönt att ha det klart nu.


Kvällen blev en oplanerad utgång med Malin, Amanda, Linn, Chagge och Jocke. Kanske kände att jag klädde mig lite opassande, hade nog de tråkigaste kläderna ever. Och jag valde verkligen helt fel dag för att ha vardagskläder ute på krogen. ;) Aja men sånt händer.


Just nu är jag i Norrköping, Linus och jag kom nyss hit. Känns skönt att vara tillbaka här igen, Jag älskar den här staden och människorna här är helt underbara. Imorgon ska Richard såklart jobba och då blir det en tur på stan för mig och Linus. SHOPPING<3

Nej nu ska jag sova ska upp tidigt imorgon och fortsätta med psykologin. Pusshejs*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0